Oldalak

2011. november 2.

Cseresznyevirág mandala :) (Cherry blossom mandala pendant pattern)



(Itt a további bejegyzések gombra kattintva olvasható.)


A szerző üzenete:

"Nagy szó... Mert úgy érzem, hogy most egy kicsit összetett, de mégis fűzhető, mutatós ékszer mintát készítettem, melyen sok-sok órát dolgoztam. Megérte! Főleg, hogyha szeretni fogjátok fűzni.:-) Én nagyon szerettem! Igaz hogy egy színre domináló nevet adtam neki, de már alig várom hogy lássam mások által megfűzve, más-más színekben!

Kérlek, benneteket, ha bárki megfűzi, hivatkozzon a nevemre blogomra! Köszönöm!
És ha még küld nekem egy e-mail-t is, akkor azt külön megköszönöm, mert akkor biztosan nem maradok le róla :-)!

És akkor tessék - Sok szeretettel Nektek :-) "






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése